TULIP HR - CO TO JEST?
Dzięki TULIP HR pracownicy mogą samodzielnie zarządzać zadaniami, korzystając z bardzo bezpiecznego, przyjaznego i dopasowanego interfejsu samoobsługowego. Eliminujemy papierowy obieg dokumentów, procesy offline i obieg poufnych danych w biurze.
Zespoły HR otrzymują narzędzie do optymalizacji, uproszczenia i usprawnienia procesów kadrowych. Pełna cyfryzacja danych i inteligentna automatyzacja obiegu dokumentów umożliwia efektywne zarządzanie procesem płacowym i zadaniami administracyjnymi w obszarze czasu pracy, frekwencji, wdrażania nowych pracowników, zarządzania świadczeniami, rozliczania wyjazdów służbowych, organizacji eventów i nie tylko.
KRAJÓW
KLIENTÓW
UŻYTKOWNIKÓW
DOKUMENTÓW MIESIĘCZNIE
NOWY POZIOM OBSŁUGI KADROWEJ DZIĘKI TULIP
Zarządzanie płacami
Gromadzenie, zatwierdzanie i przygotowywanie danych do bezbłędnego obliczenia listy płac w bezpiecznym i łatwym do śledzenia narzędziu online. Samoobsługowy portal dla pracowników, którzy uzyskują dostęp do paska płacowego i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem.
Co umożliwia TULIP
- Wymiana danych w celu precyzyjnego przetworzenia listy płac w jednym miejscu
- Dystrybucja pasków płacowych i archiwizacja wszystkich dokumentów w chmurze
- Obsługa zapytań płacowych – zgłoszenia online i powiadomienia e-mail
- Bezpieczny dostęp
- Bezpieczne i zgodne z RODO narzędzie do obsługi danych osobowych
- Elastyczne i dedykowane wsparcie dla użytkowników dostępne w każdej chwili
Zarządzanie benefitami
Zwiększ możliwości zespołu HR dzięki prostemu i przyjaznemu narzędziu do planowania i dostarczania pracownikom świadczeń za pośrednictwem intuicyjnego interfejsu samoobsługowego. Pozwól pracownikom wybierać świadczenia, prowadzić zaprogramowany cykl, otrzymywać powiadomienia o nowych dodanych świadczeniach lub zatwierdzonych wnioskach. Uzyskaj dostęp do raportów i wszelkich potrzebnych informacji w mgnieniu oka.
Co umożliwia TULIP
- Informacje na temat świadczeń, w tym opis, dostępność, warunki
- Powiadomienia e-mail, system rejestrowania zgłoszeń i dostosowana organizacja zadań
- Automatyczne raporty, np. śledzenie świadczeń w odniesieniu do konkretnego pracownika itp
Zarządzanie podróżami służbowymi
Planowanie, zatwierdzanie i rozliczanie kosztów podróży służbowych za pomocą jednego wygodnego narzędzia online. Uproszczenie i automatyzacja procesu raportowania wydatków. Chaos podróży służbowych ogarnięty w systemie prostych zadań – zarówno dla pracowników, jak i zespołu finansowego.
Co umożliwia TULIP
- Podróże służbowe zarządzane przez jeden interfejs i całkowicie online
- Wnioski i akceptacje ustaleń dotyczących podróży z menedżerami
- Zautomatyzowane formularze do rozliczania kosztów podróży służbowych
- Brak formalności i zadań offline dla współpracowników i zespołów finansowych
Zarządzanie eventami
Tworzenie niestandardowych kategorii i tagów wydarzeń, list rezerwowych po wyczerpaniu limitu miejsc oraz niestandardowych warunków rejestracji za pomocą inteligentnego i intuicyjnego interfejsu. Menedżer wydarzenia podziękuje Ci za spokój ducha, który uzyska dzięki natychmiastowemu dostępowi do wszystkich raportów uczestników, statystyk, powiadomień e-mail i wszelkich potrzebnych informacji.
Co umożliwia TULIP
- Szereg opcji zapowiadania wydarzeń, rejestracji na nie i komunikacji z nimi związanej
- Łatwe poruszanie się po wydarzeniach i aktywniejsze angażowanie się w nie
- Brak papierowych dokumentów i list
- Personalizacja interfejsu
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ AKURAT TULIP DO GLOBALNEGO ZARZĄDZANIA KADRAMI
Usprawnienia na poziomie globalnym
Ujednolicony interfejs dla funkcji administracyjnych w obszarze HR we wszystkich krajach, w których prowadzisz działalność. Ewidencjonowanie czasu pracy, płace i podstawowe procesy kadrowe zoptymalizowane i uproszczone tak, aby odpowiadały Twoim potrzebom na poziomie globalnym.
Zgodność na poziomie lokalnym
Sprawne działanie na całym świecie, przy zachowaniu pełnej zgodności z lokalnymi przepisami w zakresie prawa pracy, RODO, podatków i wszelkich innych wymogów ustawowych obowiązujących w danym kraju w zakresie kadr i płac.
Zwiększone możliwości globalnego raportowania
Gromadzenie, przetwarzanie i stosowanie ujednoliconych danych ewidencji czasu pracy, płacowych lub kadrowych w całej organizacji z wykorzystaniem jednej międzynarodowej platformy. Zwiększona przejrzystość raportów na poziomie lokalnym i międzynarodowym, co przekłada się na szybkość i trafność decyzji.
Bezproblemowe wdrażanie w nowych lokalizacjach
Wdrożenie rozwiązania w nowym kraju nie wymaga instalacji oprogramowania ani sprzętu. Pracownicy łatwo komunikują się z kadrami za pośrednictwem bezpiecznej platformy w chmurze z możliwością śledzenia – w dowolnym czasie i z dowolnego urządzenia.
INTUICYJNY INTERFEJS DO ZARZĄDZANIE PROCESAMI KADROWYMI
Paski płacowe online
Paski płacowe online
Przykładowa lista świadczeń
Przykładowa lista świadczeń
Zarządzanie eventami
Zarządzanie eventami
Zarządzanie podróżami służbowymi
Zarządzanie podróżami służbowymi