Firma Webnode powstała w 2008 roku i zapewnia własny system do tworzenia stron internetowych. Od tego czasu korzysta z niego 40 milionów użytkowników na całym świecie. Dział rozwoju znajduje się w Brnie w Czechach i świadczy usługi użytkownikom na całym świecie.
TULIP rozpoczął współpracę z Webnode latem 2019 roku. Klient korzysta z portalu do zarządzania czasem i obecnością pracowników w Republice Czeskiej oraz pracowników zagranicznych, którzy są częścią zespołów z czeskimi menedżerami. Firma Webnode ze swoimi międzynarodowymi operacjami i pracownikami rozsianymi po całym świecie może zarządzać swoim globalnym czasem i obecnością bez względu na podmiot i jego lokalne ustawodawstwo.
Personalizacje są mile widziane w TULIP, a Webnode jest jednym z klientów, którzy wymyślili nowe pomysły i podpowie nam swoje oczekiwania. Dostarczyliśmy działowi HR kilka powiadomień e-mail, które przypominają im o zbliżających i ważnych terminach . To dostosowanie ułatwia opiekę nad pracownikami HR.
Od samego początku naszej współpracy Webnode interesuje się również naszym modułem Benefit, który pozwala pracownikom samodzielnie zapisywać świadczenia firmowe bezpośrednio na swoich kontach TULIP, angażować ich do aktywnego skupienia się na życiu firmy oraz poprawia produktywność związaną z administrowaniem świadczeniami po stronie działu HR.
„Od początku 2019 roku wiedzieliśmy, że chcemy znaleźć rozwiązanie, które pomoże nam spojrzeć na frekwencję naszych pracowników w godzinach pracy. Podejście naszych kolegów do pracy jest na tyle odpowiedzialne, że możemy wreszcie przestać kalkulować ich godziny pracy i pozbyć się związanej z tym pracy administracyjnej. Szukaliśmy systemu, który pomógłby nam uprościć procesy i pozwoliłby przestać zarządzać papierami trudnymi do archiwizacji. Dzięki Google znaleźliśmy TULIP. Zaraz po pierwszej rozmowie telefonicznej wiedzieliśmy, że to jest droga, którą wybierzemy.
Może to zabrzmieć jak banał, ale po pierwszym spotkaniu byliśmy podekscytowani. Nie chodziło tylko o funkcje systemu, ale także o ich podejście. Początkowe wdrożenie zostało wykonane niewiarygodnie szybko – zajęło to zaledwie 3 tygodnie. Oczywiście dopracowanie szczegółów zajęło więcej czasu, ale nie było to przeszkodą dla pełnego działania systemu.
TULIP zapewnia teraz wszystko, co chcieliśmy. To, czego system nie był w stanie zrobić, ludzie TULIP po prostu nauczyli go robić. Nigdy nie mieliśmy problemu, aby się na coś zgodzić i nigdy nie czuliśmy, że ktoś chce się wzbogacić lub zaoszczędzić naszym kosztem. Zawsze zgadzaliśmy się co do rozsądnych ludzi po obu stronach.
Bardzo cenię sobie ludzi z TULIP, z którymi współpracuję. Fakt, że spotykają się dwie firmy o tym samym podejściu i wartościach, jest rzadkością.”
Zuzana Marková, Dyrektor ds. Personalnych | Webnode CZ s.r.o.
Fakty i liczby
- Zarządzanie czasem i frekwencją stosowane przez klienta od września 2019 r. dla czeskiego podmiotu
- Moduł benefitów do zarządzania benefitami firmy wykorzystywany przez klienta od początku współpracy we wrześniu 2019 roku
- W listopadzie 2020 r. zarejestrowaliśmy 122 pracowników Webnode, którzy zarządzali swoim czasem, frekwencją i świadczeniami w TULIP
Osiągnięcia
- Prosty i intuicyjny globalny system rejestracji czasu pracy dla firmy IT z elastycznym czasem pracy bez żadnych żądań wejścia / wyjścia z zegarem
- Minimum niezbędnych korekt obecności pracowników w okresie płacowym
- Oszczędność czasu działu HR i prosta, przyjazna dla użytkownika platforma chmurowa
- Redukcja błędów w obliczeniach płac
- Przejrzyste zarządzanie korzyściami firmy na tej samej platformie chmurowej, która jest używana do zarządzania czasem i frekwencją