SDI posiada podmioty w 13 krajach i od 25 lat jest jednym z liderów w branży. SDI buduje i wdraża zautomatyzowaną, skalowalną, niestrategiczną platformę dostarczania, która oszczędza koszty i zmniejsza pracę dla klientów. Firma stała się wiodącym dostawcą usług w zakresie zaopatrzenia i outsourcingu procesów biznesowych, głównie dla firm z listy Fortune 1000.
TULIP rozpoczął współpracę z SDI na Słowacji, a jeszcze w tym samym roku również w Polsce, gdzie klient korzysta z naszego portalu do zarządzania frekwencją pracowników, bezpiecznej wymiany danych płacowych z dostawcą płac oraz do dystrybucji odcinków wypłat online. W 2019 roku, po tym, jak wymyśliliśmy nowy moduł Benefit, SDI było jednym z pierwszych klientów, do których wdrożyliśmy moduł. Obecnie z dużym powodzeniem korzystają z modułu Benefit. W tym samym roku klient zaczął używać TULIP w swoich podmiotach w Indiach i Wielkiej Brytanii, gdzie używa modułu Time and Attendance do prostego zarządzania nieobecnościami i związanych z tym zatwierdzeń.
Ten klient, czyli międzynarodowa firma z menedżerami mającymi swoich podwładnych w różnych krajach, może dzięki TULIP właściwie zarządzać frekwencją swoich pracowników wśród podmiotów i krajów.
„Rozpoczęcie korzystania z TULIP do zarządzania czasem i frekwencją było dla nas ogromną pomocą. Pozwoliło nam to nie tylko zaoszczędzić czas, ale także pomóc nam być bardziej zorientowanym i świadomym obecności pracowników. Jeśli chodzi o moduł Benefit, wspaniale jest mieć przegląd wszystkich wykorzystywanych świadczeń dla każdego pracownika. Dzięki temu benefity są aktywniej wykorzystywane przez osoby w naszej firmie. Na razie nie było błędu w danych z TULIP ani żadnej awarii systemu. Doceniamy ciągły rozwój i dążenie do lepszej obsługi klientów przez TULIP Solutions i Accace.„
Katarzyna Krcik Anasinska, Kierownik ds. Inicjatyw Strategicznych w SDI International Corp.
Fakty i liczby
- Zarządzanie frekwencją w słowackim podmiocie rozpoczęło się w lutym 2016 roku
- We wrześniu 2016 roku polski podmiot dołączył do TULIP
- Od września 2019 r. moduł CZASU I UCZESTNICTWA TULIP jest wykorzystywany w SDI Indiach i SDI Wielkiej Brytanii
- W marcu 2020 roku zarejestrowaliśmy 117 pracowników SDI
- Od września 2019 roku klient korzysta z modułu Benefit TULIP na Słowacji, w Polsce i Wielkiej Brytanii
Osiągnięcia
- System zarządzania czasem i obecnością online w różnych podmiotach w różnych krajach
- Oszczędność czasu działu HR i prosta, przyjazna dla użytkownika platforma
- Redukcja błędów w obliczeniach płac
- Bezpieczna wymiana danych płacowych między SDI a dostawcą listy płac
- Bezpieczny portal do przelewów odcinkowych dla każdego pracownika